Vezi toate articolele

Copywriting dinamic pentru o companie în continuă mișcare

Când vine vorba de transporturi rutiere naționale și internaționale de mărfuri și persoane, Ravitex este un nume de referință în breasla transportatorilor activi în vestul țării. Experiența și profesionalismul companiei erau deja certificate, iar cei care care își adjudecaseră titlul de „connaisseur”, vorba francezului, în domeniul transporturilor știau de ce sunt în stare cei de la Ravitex. Provocarea era identificarea și prezentarea punctelor forte ale companiei într-un mod cât mai relevant pentru vizitatorul care accesa site-ul de prezentare.

Un proiect simplu… și nu prea. Era nevoie de o prezentare complexă care să pună punctul „i” definind clar avantajele competitive ale Ravitex. Am avut o serie de întâlniri cu reprezentanții companiei, am luat notițe, iar apoi, la birou am dezvoltat structura informațională a site-ului. În urma informațiilor adunate am definit clar serviciile, punctele forte ale celor de la Ravitex precum și elementele prin care dădeau acestor servicii valoare adăugată.

Prezentarea flotei a fost un aspect important deoarece prin diversitatea mașinilor și remorcilor disponibile am subliniat versatilitatea serviciilor oferite de cei de la Ravitex, precum și posibilitatea de adaptare la nevoile specifice de transport generate de anumite tipuri de mărfuri.

Am aranjat informațiile într-un pachet structurat, ușor de parcurs pentru vizitator, astfel încât acesta să poată identifica rapid ceea ce este face obiectul interesului său specific și să facă trecerea către pasul următor, respectiv contactarea reprezentanților Ravitex pentru a solicita mai multe detalii sau chiar o ofertă.

Etapele parcurse pentru redactarea conținutului: documentare, structurare, redactare, publicare au fost esențiale pentru finalizarea proiectului în termenul limită impus de client.

#jurnaldebord

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo