Audit Brand

Un demers de audit brand urmărește coerența acțiunilor de comunicare și marketing online și percepția pe care o au clienții potențiali asupra brandului analizat.

Scopul unui audit de brand

Scopul este unul foarte simplu și decurge dintr-o nevoie absolut naturală și legitimă a oricărui antreprenor: identificarea poziționării brandului său în momentul actual.

Momentul unui audit de percepție a brandului

De cele mai multe ori nevoia de cunoaștere a stării actuale a percepției asupra brandului apare atunci când se intenționează o schimbare de atitudine, de abordare a strategiei de marketing și comunicare online, poate un rebranding sau adoptarea unei noi strategii de marketing și comunicare.

Un alt motiv foarte pertinent al dorinței de a cunoașterii stării actuale este și pentru a identifica punctele slabe în vederea conceperii unor strategii care să contribuie la îmbunătățirea competitivității punctelor slabe identificate.

Puncte urmărite în auditul de brand

Evaluarea pe care o facem urmărește aspecte cheie ale comunicării în mediul online și eficiența tacticilor folosite pentru a crește percepția asupra brandului și nu în ultimul rând pentru creșterea afacerii din punctul de vedere al venitului. Urmărim rentabilitatea investițiilor făcute în branding online și dacă aceste investiții duc la rezultate pozitive directe sau indirecte asupra companiei.

 Ce evaluăm?

  • Structura site-ului - presupune design-ul, ușurința în navigare și structura informativă completă și complexă.
  • Flux informațional intern - evaluăm blogul și analizăm actualizarea acestei unelte de comunicare, precum și relevanța informațiilor din punctul de vedere al unui client potențial.
  • Deschidere publică - deschiderea către comunicare pe suporturi externe, presă, site-uri specializate pentru distribuția comunicatelor de presă.
  • Publicitate online - evaluăm instrumentele de publicitate online folosite, bannere campanii AdWords sau pe rețelele sociale.
  • Strategie Social Media - evaluare comunicării și feedback-ului obținut prin rețelele sociale.
  • Poziționare în motoarele de căutare - evaluarea poziționării în motoarele de căutare în funcție de fraze cheie specifice domeniului de activitate.
  • Prezența pe forumuri și grupuri de discuție specializate.

Fiecare program de audit se finalizează cu un raport complet în care va fi descrisă situația constatată a brandului analizat și recomandări complete cu privire la pașii de urmat pentru îmbunătățirea percepției și rentabilității brandului în mediul online.

#jurnaldebord

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.