fbpx

Audit Brand

Un demers de audit brand urmărește coerența acțiunilor de comunicare și marketing online și percepția pe care o au clienții potențiali asupra brandului analizat.

Scopul unui audit de brand

Scopul este unul foarte simplu și decurge dintr-o nevoie absolut naturală și legitimă a oricărui antreprenor: identificarea poziționării brandului său în momentul actual.

Momentul unui audit de percepție a brandului

De cele mai multe ori nevoia de cunoaștere a stării actuale a percepției asupra brandului apare atunci când se intenționează o schimbare de atitudine, de abordare a strategiei de marketing și comunicare online, poate un rebranding sau adoptarea unei noi strategii de marketing și comunicare.

Un alt motiv foarte pertinent al dorinței de a cunoașterii stării actuale este și pentru a identifica punctele slabe în vederea conceperii unor strategii care să contribuie la îmbunătățirea competitivității punctelor slabe identificate.

Puncte urmărite în auditul de brand

Evaluarea pe care o facem urmărește aspecte cheie ale comunicării în mediul online și eficiența tacticilor folosite pentru a crește percepția asupra brandului și nu în ultimul rând pentru creșterea afacerii din punctul de vedere al venitului. Urmărim rentabilitatea investițiilor făcute în branding online și dacă aceste investiții duc la rezultate pozitive directe sau indirecte asupra companiei.

 Ce evaluăm?

  • Structura site-ului - presupune design-ul, ușurința în navigare și structura informativă completă și complexă.
  • Flux informațional intern - evaluăm blogul și analizăm actualizarea acestei unelte de comunicare, precum și relevanța informațiilor din punctul de vedere al unui client potențial.
  • Deschidere publică - deschiderea către comunicare pe suporturi externe, presă, site-uri specializate pentru distribuția comunicatelor de presă.
  • Publicitate online - evaluăm instrumentele de publicitate online folosite, bannere campanii AdWords sau pe rețelele sociale.
  • Strategie Social Media - evaluare comunicării și feedback-ului obținut prin rețelele sociale.
  • Poziționare în motoarele de căutare - evaluarea poziționării în motoarele de căutare în funcție de fraze cheie specifice domeniului de activitate.
  • Prezența pe forumuri și grupuri de discuție specializate.

Fiecare program de audit se finalizează cu un raport complet în care va fi descrisă situația constatată a brandului analizat și recomandări complete cu privire la pașii de urmat pentru îmbunătățirea percepției și rentabilității brandului în mediul online.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro
Cart
  • No products in the cart.