Campanii integrate

 Campanii integrade de PR și Marketing

Aici, acum, propunem soluții complete pentru nevoile de comunicare ale unei companii prin dezvoltarea de campanii integrate de PR și marketing.

Ce este o campanie integrată?

Un set coerent de acțiuni reunite într-o strategie care îmbină unelte tehnici și suporturi de comunicare și marketing cu o abordare strategică și creativă a ceea ce înseamnă brand awareness-ul, credibilitatea, imaginea unei companii în fața publicului căreia i se adresează. Prin tehnici abile, scoatem în evidență avantajele competitive astfel încât să creăm valoare produselor și serviciilor pe care clientul nostru le oferă. Strategiile integrate de comunicare și marketing care exploatează canalele disponibile online pentru a ajunge la clienții potențiali, susțin, pe termen mediu și lung strategia de vânzări prin valoarea adăugată oferită produselor sau serviciilor oferite. Indiferent de domeniu, concurența este acerbă, iar folosirea comunicării pe canale multiple pentru evidențierea avantajelor competitive, generează valoare.

Ce presupune campania integrată?

In linii mari, o strategie integrată de PR și marketing presupune:

  • Optimizarea comunicării pentru medii multiple: rețele sociale, blog-ul magazinului și platforme de distribuție de comunicate de presă;
  • Identificarea subiectelor pertinente pentru branding și promovarea produselor;
  • Stabilirea unui program editorial pentru toate mediile și tipurile de materiale;
  • Redactarea propriu-zisă a materialelor realizată cu orientarea pe calitatea conținutului și relevanță pentru public;
  • Distribuția materialelor în mediile stabilite;
  • Monitorizarea reacțiilor în vederea adaptării comunicărilor viitoare;
  • Construcție / dezvoltare / moderare / campanii rețele sociale;
  • Moderare comentarii;
  • Mangement complet și targetare campanii rețele sociale.

#jurnaldebord

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.