Vezi toate articolele

Un fel de fashion blogging, Wild Fashion Blogging

Creativitatea, abilitățile de vânători de tendințe și ochiul critic în ale modei ne-au fost puse la încercare atunci când am început să lucrăm la un proiect interesant, întreținerea blogului magazinului online de haine, încălțăminte și accesorii Wild Fashion. Bineînțeles, am acceptat provocare și am început să lucrăm pe brânci la actualizarea cunoștințelor echipei în materie de modă.

Dintr-o dată, podiumurile pe care defilează manechinele care prezintă colecțiile designerilor au devenit mult mai interesante, iar cu puțin antrenament am reușit să identificăm tendințele „HOT” pe care le transmiteam repede, până nu treceau cititoarelor blogului Wild Fashion. Am început să întreținem blogul încă de la lansarea lui, iar pe măsură ce adăugam conținut devenea un punct de atracție pentru cumpărătoarele Wild Fashion care, în timpul sesiunii de shopping mai citeau câte un articol despre ultimele tendințe, sau citeau un sfat pentru compunerea unei ținute de seară, de cocktail sau a unui look casual chic de excepție.

Articolele trebuiau să-și păstreze relevanța, așa că munca de documentare trebuie să fie una permanentă, ceea ce am și făcut. Pe lângă relevanță, organizarea este esențială pentru întreținerea unui blog. De aceea, calendarul editorial a fost încă de la început unealta care ne-a ajutat să livrăm și să publicăm articolele la timp pentru ca acestea să fie distribuite pe rețelele sociale.

Blogul WildFashion este un canal integrat de marketing și comunicare prin care, pe lângă informații, sfaturi și ponturi legate de modă, promovează ofertele momentului, dar și colecțiile speciale disponibile în magazin, fiind în același timp și o componentă importantă a strategiei de optimizare pentru motoarele de căutare.

#jurnaldebord

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo