fbpx
Vezi toate articolele

Un fel de fashion blogging, Wild Fashion Blogging

Creativitatea, abilitățile de vânători de tendințe și ochiul critic în ale modei ne-au fost puse la încercare atunci când am început să lucrăm la un proiect interesant, întreținerea blogului magazinului online de haine, încălțăminte și accesorii Wild Fashion. Bineînțeles, am acceptat provocare și am început să lucrăm pe brânci la actualizarea cunoștințelor echipei în materie de modă.

Dintr-o dată, podiumurile pe care defilează manechinele care prezintă colecțiile designerilor au devenit mult mai interesante, iar cu puțin antrenament am reușit să identificăm tendințele „HOT” pe care le transmiteam repede, până nu treceau cititoarelor blogului Wild Fashion. Am început să întreținem blogul încă de la lansarea lui, iar pe măsură ce adăugam conținut devenea un punct de atracție pentru cumpărătoarele Wild Fashion care, în timpul sesiunii de shopping mai citeau câte un articol despre ultimele tendințe, sau citeau un sfat pentru compunerea unei ținute de seară, de cocktail sau a unui look casual chic de excepție.

Articolele trebuiau să-și păstreze relevanța, așa că munca de documentare trebuie să fie una permanentă, ceea ce am și făcut. Pe lângă relevanță, organizarea este esențială pentru întreținerea unui blog. De aceea, calendarul editorial a fost încă de la început unealta care ne-a ajutat să livrăm și să publicăm articolele la timp pentru ca acestea să fie distribuite pe rețelele sociale.

Blogul WildFashion este un canal integrat de marketing și comunicare prin care, pe lângă informații, sfaturi și ponturi legate de modă, promovează ofertele momentului, dar și colecțiile speciale disponibile în magazin, fiind în același timp și o componentă importantă a strategiei de optimizare pentru motoarele de căutare.

Află mai multe despre experiența noastră

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

Trimite-ne un mesaj

Spune-ne despre afacerea ta

Hai să vorbim!

Să vedem cum putem să-ți rafinăm strategia de marketing cu o abordare personalizată. 

Contact

+(40)723 347 088
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram