fbpx

Site-ul www.trompette.ro folosește fișiere de tip cookie implementate cu scopul de a monitoriza comportamentul utilizatorilor pe site în vederea furnizării unei experiențe de utilizare personalizate, precum și adaptarea serviciilor în funcție de datele colectate.

Prezenta politică de utilizare a fișierelor de tip cookie face referire și la paginile de pe platforme terțe, în special de pe rețelele sociale, pagini operate de către S.C. LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L. sau în numele S.C. LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L..

Despre fișierele cookie

Cookie-urile sunt fișiere pasive, de mici dimensiuni, criptate, localizate în directoarele browserului web folosit, atât de pe dispozitive mobile, cât și de pe laptop sau desktop. Funcția esențială a acestor fișiere este aceea de a îmbunătăți utilizarea unui site. Ca mod de funcționare, aceste fișiere se formează în browserul utilizatorului în momentul în care vizitează un site. Conțin informații relevante legate de navigarea utilizatorului respectiv pe site, iar la o vizită ulterioară vor contribui le distribuirea unei experiențe de navigare personalizate.

Cookie-urile pot fi dezactivate din setările fiecărui browser. În cazul unei dezactivări, unele site-uri vor deveni inaccesibile utilizatorului. Pe celelalte platforme online, utilizatorul nu va beneficia de o experiență personalizată. Cookie-urile sunt create atât de site-ul pe care utilizatorul îl accesează, dar și de către terți, cum ar fi platforme de publicitate.

Utilizări standard pentru cookie-uri

Fișierele de tip cookie contribuie la autentificarea utilizatorului într-o anumită secțiune a site-ului. Informațiile de logare sunt stocate într-un fișier cookie și sunt folosite în momentul în care utilizatorul dorește să intre într-o zonă securizată a siteului. Astfel, utilizatorul nu va mai trebui să reintroducă numele de utilizator și parola la fiecare logare.

Cookie-urile de sesiune sunt un tip de fișiere cookie folosite pentru a stoca informații despre activitatea utilizatorului pe pagină, astfel încât să-i ofere acestuia posibilitatea de a relua navigarea de unde a lăsat-o în sesiunea trecută. Astfel, putem spune că aceste fișiere cookie de sesiune acționează ca un „semn de carte”.

Cookie-urile persistente sunt, la rândul lor, folosite pentru a stoca preferințele utilizatorului. Folosirea acestui tip de cookie-uri permite o personalizare superioară a preferințelor utilizatorului și a mesajelor publicitare distribuite către acesta.

Cookie-uri – probleme de securitate și protecție a datelor personale

Cookie-urile nu sunt viruși sau malware, nu sunt fișiere care execută în mod permanent o sarcină. Sunt fișiere text și sunt construite în așa fel încât să nu poată fi executate sau să devină auto-executabile. În același timp, nu au capabilitatea de a se duplica și de a se extinde în alte rețele pentru a executa o sarcină și pentru a se reproduce din nou. Datorită lipsei acestor capabilități nu se încadrează în categoria virușilor și/sau malware-ului.

Când cookie-urile pot deveni periculoase

Pe calea de transmisie dintre un browser și site, poate interveni o persoană neautorizată care să dorească accesul la informațiile stocate în cookie. Acest tip de intervenție este facilitată de utilizarea unei conexiuni nesecurizate la internet, cum ar fi o rețea Wi-Fi necriptată. De asemenea, neglijarea folosirii unui anti-virus corespunzător crește riscul unei intervenții nedorite.

Cookie-uri folosite

Site-ul www.trompette.ro folosește o serie de fișiere de tip cookie specifice care urmăresc acțiuni punctuale:

  • stocarea preferințelor utilizatorului, referitoare la site;
  • monitorizarea vizitelor și personalizarea experienței;
  • identificarea locației în care se află utilizatorul;
  • facilitarea înregistrării la anumite secțiuni din site și a accesului la anumite servicii;

Pentru orice informații suplimentare legate de politica de utilizare a fișierelor de tip cookie, ne puteți contacta la adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon 0356 40 15 86.

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro