Selfie-urile au devenit mai puternice decât ne-am fi putut imagina vreodată, iar australienii s-au prins că pot face și bani din această pasiune descoperită a oamenilor de a-și face autoportete cu telefonul mobil. Așa că, serviciul australian pentru turism, Tourism Australia vine cu cea mai tare invenție de la sefie stick încoace, Giga Selfie.
Ce este Giga Selfie?
Nu este nici mai mult, nici mai puțin decât un serviciu prin care oamenii își pot face poze singuri fără a mai fi nevoiți să treacă prin disconfortul și neplăcerile provocate de tentativele nereușite de încadrare sau de mânuirea selfie stick-ului. Bineînțeles este implicată și o aplicație pentru telefonul mobil care gestionează distribuția de fișiere între camera Giga Selfie și telefonul celui care „s-a tras în chip.”
La ce folosește?
Giga Sefie este motorul unei campanii de atragere a turiștilor japonezi în Australia. Conform statisticilor, Japonia este pe locul șase în topul numărul de turiști trimiși anual în Australia, cu peste 320.000 de vizitatori. Odată cu această aplicație se urmărește popularizarea destinațiilor australiene printre japonezii sensibili la orice formă nouă de tehnologie. Primele giga selfie-uri se vor face în 5 și șase septembrie.
Așa, australienii reușesc să ducă sefie-ul la nivelul următor. Oare ce va urma?
Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]
Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]
Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]
Trimite-ne un mesaj
Spune-ne despre afacerea ta
Informatii
Hai să vorbim!
Să vedem cum putem să-ți rafinăm strategia de marketing cu o abordare personalizată.