fbpx
Vezi toate articolele

Copywriting dinamic pentru o companie în continuă mișcare

Când vine vorba de transporturi rutiere naționale și internaționale de mărfuri și persoane, Ravitex este un nume de referință în breasla transportatorilor activi în vestul țării. Experiența și profesionalismul companiei erau deja certificate, iar cei care care își adjudecaseră titlul de „connaisseur”, vorba francezului, în domeniul transporturilor știau de ce sunt în stare cei de la Ravitex. Provocarea era identificarea și prezentarea punctelor forte ale companiei într-un mod cât mai relevant pentru vizitatorul care accesa site-ul de prezentare.

Un proiect simplu… și nu prea. Era nevoie de o prezentare complexă care să pună punctul „i” definind clar avantajele competitive ale Ravitex. Am avut o serie de întâlniri cu reprezentanții companiei, am luat notițe, iar apoi, la birou am dezvoltat structura informațională a site-ului. În urma informațiilor adunate am definit clar serviciile, punctele forte ale celor de la Ravitex precum și elementele prin care dădeau acestor servicii valoare adăugată.

Prezentarea flotei a fost un aspect important deoarece prin diversitatea mașinilor și remorcilor disponibile am subliniat versatilitatea serviciilor oferite de cei de la Ravitex, precum și posibilitatea de adaptare la nevoile specifice de transport generate de anumite tipuri de mărfuri.

Am aranjat informațiile într-un pachet structurat, ușor de parcurs pentru vizitator, astfel încât acesta să poată identifica rapid ceea ce este face obiectul interesului său specific și să facă trecerea către pasul următor, respectiv contactarea reprezentanților Ravitex pentru a solicita mai multe detalii sau chiar o ofertă.

Etapele parcurse pentru redactarea conținutului: documentare, structurare, redactare, publicare au fost esențiale pentru finalizarea proiectului în termenul limită impus de client.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart
  • No products in the cart.