Vezi toate articolele

Copywriting pentru promovarea tradițiilor neaoșe

Când vine vorba de promovarea tradițiilor, acceptăm bucuroși orice provocare, așa că, în momentul în care am primit o cerere de ofertă pentru realizarea conținutului pentru site-ul de prezentare al unui producător de costume populare am „plonjat” cu capul înainte în toate detaliile acestui proiect.

Costum-popular.ro este proiectul unui atelier de costume populare care reușește cu succes să conserve liniile autentice ale costumelor populare românești, adaptându-se, în același timp, la cerințele unei piețe moderne, foarte dinamice și foarte concurențiale. După o discuție amănunțită am stabilit prioritățile proiectului de copywriting. Am făcut o cercetare online și am descoperit că nu sunt foarte multe surse de informații despre portul neaoș. Mulți îl admiră, scotocesc prin podul bunicilor după ii, cămăși, centuri sau opinci de acum cel puțin jumătate de secol, dar știu prea puține despre ceea ce înseamnă modelele, despre specificul fiecărei zone și despre eticheta de purtare a costumului popular.

După ce ne-am făcut temele, am ajuns la tastatură, am pocnit degetele și ne-am apucat de scris. A fost un subiect pasionant, așa că frazele au venit natural, mai ales că aflasem niște lucruri despre costumele populare pe care nu le știam și abia așteptam să le transmitem mai departe, să le afle toată lumea. Ne-am concentrat pe valoarea informativă, mai ales că era vorba de un site de prezentare.

Bineînțeles am optimizat textul pentru motoarele de căutare introducând strategic cuvinte cheie care i-au facilitat site-ului o creștere rapidă în rezultatele motoarelor de căutare.

Ultimele articole

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.