fbpx
Vezi toate articolele

Copywriting pentru promovarea tradițiilor neaoșe

Când vine vorba de promovarea tradițiilor, acceptăm bucuroși orice provocare, așa că, în momentul în care am primit o cerere de ofertă pentru realizarea conținutului pentru site-ul de prezentare al unui producător de costume populare am „plonjat” cu capul înainte în toate detaliile acestui proiect.

Costum-popular.ro este proiectul unui atelier de costume populare care reușește cu succes să conserve liniile autentice ale costumelor populare românești, adaptându-se, în același timp, la cerințele unei piețe moderne, foarte dinamice și foarte concurențiale. După o discuție amănunțită am stabilit prioritățile proiectului de copywriting. Am făcut o cercetare online și am descoperit că nu sunt foarte multe surse de informații despre portul neaoș. Mulți îl admiră, scotocesc prin podul bunicilor după ii, cămăși, centuri sau opinci de acum cel puțin jumătate de secol, dar știu prea puține despre ceea ce înseamnă modelele, despre specificul fiecărei zone și despre eticheta de purtare a costumului popular.

După ce ne-am făcut temele, am ajuns la tastatură, am pocnit degetele și ne-am apucat de scris. A fost un subiect pasionant, așa că frazele au venit natural, mai ales că aflasem niște lucruri despre costumele populare pe care nu le știam și abia așteptam să le transmitem mai departe, să le afle toată lumea. Ne-am concentrat pe valoarea informativă, mai ales că era vorba de un site de prezentare.

Bineînțeles am optimizat textul pentru motoarele de căutare introducând strategic cuvinte cheie care i-au facilitat site-ului o creștere rapidă în rezultatele motoarelor de căutare.

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro