Simplu, dacă vrei să ajungi la clienți noi trebuie să mergi acolo unde sunt ei. Prezintă-ți brandul, prezintă-ți produsele și serviciile, scoate în evidență plus valoarea. Dacă ai nevoie de ajutor, aici suntem!
Analiza situației actuale, identificarea concurenței și recomandări legate de acțiunile viitoare pentru a îmbunătăți prezența pe rețelele sociale. Sugestiile pe care le facem sunt personalizate în funcție de datele obținute și elementele specifice pe care se poate baza clientul nostru pentru a obține un avantaj competitiv în demersurile de branding.
Deja știi că ai nevoie de social media și ai nevoie de ajutor pentru a vedea exact care sunt acțiunile pe care ai pute să le adopți, îți construim o strategie bazată pe punctele forte al companiei tale, strategie flexibilă în funcție de eventualele schimbări în tendințele pieței cărei ai te adresezi.
Odată ce au fost trasate clar liniile strategiei, intervine cea mai grea și mai laborioasă parte, implementarea. În această fază ne punem la lucru resursele creative și cunoștințele despre nișă și clienți potențiali pentru a construi mesaje și conținut cu impact. Faza de implementare presupune o plănuire atentă, dar și flexibilitate sau capacitate de adaptare permanentă la feedbackul imediat oferit de public.
O activitate crucială pentru a determina pași următori, atitudinea care trebuie adoptată pentru a stârni interesul publicului pentru mesajul transmis. O tendință apare fulgerător și poate dispărea imediat, iar odată ratată înseamnă pierderea unei șanse către creșterea notorietății brandului și a portofoliului de clienți.
Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]
Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]
Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]
Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]
În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]
Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]