Social Media Marketing

Social Media Marketing

Prezența în rețelele sociale este un element obligatoriu al strategiei globale de marketing. De ce? Ei bine pentru că pe rețelele sociale sunt clienții potențiali. Rețelele sociale sunt mediile online unde o companie poate să se angajeze în discuții directe cu clienții, să simtă pulsul pieței, să identifice mai precis decât în orice studiu de piață ceea ce urmărește grupul să select de clienți și să se adapteze conform cerințelor acestuia. Prin Social Media Marketing întărim conexiunea dintre companii și clienții potențiali.

Unde intervenim?

  • Audit Social Media Marketing. Analiza situației actuale, identificarea concurenței și recomandări legate de acțiunile viitoare pentru a îmbunătăți prezența pe rețelele sociale. Sugestiile pe care le facem sunt personalizate în funcție de datele obținute și elementele specifice pe care se poate baza clientul nostru pentru a obține un avantaj competitiv în demersurile de branding.
  • Strategie de Social Media Marketing. Deja știi că ai nevoie de social media și ai nevoie de ajutor pentru a vedea exact care sunt acțiunile pe care ai pute să le adopți, îți construim o strategie bazată pe punctele forte al companiei tale, strategie flexibilă în funcție de eventualele schimbări în tendințele pieței cărei ai te adresezi.
  • Implementarea strategiei. Odată ce au fost trasate clar liniile strategiei, intervine cea mai grea și mai laborioasă parte, implementarea. În această fază ne punem la lucru resursele creative și cunoștințele despre nișă și clienți potențiali pentru a construi mesaje și conținut cu impact. Faza de implementare presupune o plănuire atentă, dar și flexibilitate sau capacitate de adaptare permanentă la feedbackul imediat oferit de public.
  • Măsurarea permanentă a impactului. O activitate crucială pentru a determina pași următori, atitudinea care trebuie adoptată pentru a stârni interesul publicului pentru mesajul transmis. O tendință apare fulgerător și poate dispărea imediat, iar odată ratată înseamnă pierderea unei șanse către creșterea notorietății brandului și a portofoliului de clienți.

Fiecare plan de social media, trebuie abordat într-o manieră personalizată.

 

Ultimele articole

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.