fbpx
Vezi toate articolele

Un fel de fashion blogging, Wild Fashion Blogging

Creativitatea, abilitățile de vânători de tendințe și ochiul critic în ale modei ne-au fost puse la încercare atunci când am început să lucrăm la un proiect interesant, întreținerea blogului magazinului online de haine, încălțăminte și accesorii Wild Fashion. Bineînțeles, am acceptat provocare și am început să lucrăm pe brânci la actualizarea cunoștințelor echipei în materie de modă.

Dintr-o dată, podiumurile pe care defilează manechinele care prezintă colecțiile designerilor au devenit mult mai interesante, iar cu puțin antrenament am reușit să identificăm tendințele „HOT” pe care le transmiteam repede, până nu treceau cititoarelor blogului Wild Fashion. Am început să întreținem blogul încă de la lansarea lui, iar pe măsură ce adăugam conținut devenea un punct de atracție pentru cumpărătoarele Wild Fashion care, în timpul sesiunii de shopping mai citeau câte un articol despre ultimele tendințe, sau citeau un sfat pentru compunerea unei ținute de seară, de cocktail sau a unui look casual chic de excepție.

Articolele trebuiau să-și păstreze relevanța, așa că munca de documentare trebuie să fie una permanentă, ceea ce am și făcut. Pe lângă relevanță, organizarea este esențială pentru întreținerea unui blog. De aceea, calendarul editorial a fost încă de la început unealta care ne-a ajutat să livrăm și să publicăm articolele la timp pentru ca acestea să fie distribuite pe rețelele sociale.

Blogul WildFashion este un canal integrat de marketing și comunicare prin care, pe lângă informații, sfaturi și ponturi legate de modă, promovează ofertele momentului, dar și colecțiile speciale disponibile în magazin, fiind în același timp și o componentă importantă a strategiei de optimizare pentru motoarele de căutare.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart
  • No products in the cart.