Un element esențial pentru conținutul revistei a fost dat de interviul ediției cu unul dintre medicii specialiști ai echipei Regina Maria.
Regina Maria, una dintre cele mai extinse rețele private de sănătate din România ne-a lansat provocarea unui proiect de brand publishig. Proiectul presupunea realizarea completă a unor materiale informative periodice care să îmbrace forma unei reviste. Ne-am ocupat de toate fazele proiectului, de la etapa de concept grafic și de sumar până la gestionarea procesului de tipărire a revistei.
Imediat după ce am stabilit împreună cu reprezentanții clientului principiile de bază pentru realizarea revistei, a urmat o perioadă în care creativitatea a jucat un rol esențial. Am avut însă și un ajutor important, brand book-ul Regina Maria, din care am inspirat conceptul vizual, astfel încât să fie în concordanță cu imaginea pe care furnizorul de servicii medicale o avea deja. Am conceptu câteva machete de la care am pornit discuția pentru a ajunge la varianta finală.
Din punctul de vedere al sumarului, provocarea a fost îmbinarea celor două elemente: valoare informativă pentru publicul format din pacienții rețelei private de sănătate Regina Maria și promovarea valorilor brandului, dar și a competenței profesionale a echipei medicale. De aceea am urmat o variantă editorială în care am integrat conținut format din ultimele știri din lumea medicală, la care am adăugat conținut relevant imaginii și competențelor brandului.
Un element esențial pentru conținutul revistei a fost dat de interviul ediției cu unul dintre medicii specialiști ai echipei Regina Maria.
Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]
Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]
Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]
Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]
În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]
Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]