Vezi toate articolele

Brand publishing de mare angajament

Regina Maria, una dintre cele mai extinse rețele private de sănătate din România ne-a lansat provocarea unui proiect de brand publishig. Proiectul presupunea realizarea completă a unor materiale informative periodice care să îmbrace forma unei reviste. Ne-am ocupat de toate fazele proiectului, de la etapa de concept grafic și de sumar până la gestionarea procesului de tipărire a revistei.

Conceptul vizual

Imediat după ce am stabilit împreună cu reprezentanții clientului principiile de bază pentru realizarea revistei, a urmat o perioadă în care creativitatea a jucat un rol esențial. Am avut însă și un ajutor important, brand book-ul Regina Maria, din care am inspirat conceptul vizual, astfel încât să fie în concordanță cu imaginea pe care furnizorul de servicii medicale o avea deja. Am conceptu câteva machete de la care am pornit discuția pentru a ajunge la varianta finală.

Sumarul

Din punctul de vedere al sumarului, provocarea a fost îmbinarea celor două elemente: valoare informativă pentru publicul format din pacienții rețelei private de sănătate Regina Maria și promovarea valorilor brandului, dar și a competenței profesionale a echipei medicale. De aceea am urmat o variantă editorială în care am integrat conținut format din ultimele știri din lumea medicală, la care am adăugat conținut relevant imaginii și competențelor brandului.

Un element esențial pentru conținutul revistei a fost dat de interviul ediției cu unul dintre medicii specialiști ai echipei Regina Maria.

Ultimele articole

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.