fbpx
Vezi toate articolele

PR bilingv pe toate planurile

TwinzApp, este o aplicație dedicată industriei de publishing care propune digitalizarea edițiilor print. Practic, orice revistă hard copy poate fi transformată într-o aplicație interactivă accesibilă oricărui cititor. Aplicația se adresează atât industriei românești de publishing, cât și pieței internaționale de profil.

Noi am intrat în scenă în momentul în care TwinzApp avea nevoie de o strategie de comunicare. Am abordat o strategie bazată pe informare. Ne adresam unui public specializat pe care trebuie să-l convingem de beneficiile digitalizării conținutului produs în hard copy. În același timp, am dat și o latură „umană” aplicației, scoțând pe firmament echipa care stătuse, până la ora respectivă, în spatele monitoarelor.

Strategia noastră bazată pe abordarea informativă s-a materializat într-o serie de articole pe blog, în limba engleză, în care am tratat realitățile industriei de publishing și perspectivele acesteia de adaptare într-o lume devenită din ce în ce mai digitală, care are nevoie de un conținut calitativ pe care să-l poată consuma online.

Blogul a fost completat de o campanie de comunicare pe Facebook. Am creat și am distribuit postări în funcție de obiectivele de comunicare stabilite de comun acord cu clientul. Toate postările au fost în limba engleză pentru a fi accesibile unui public cât mai extins din perspectiva geografică.

Nu în ultimul rând, am targhetat și piața românească de publishing. Am obținut spațiu editorial în una dintre cele mai prestigioase publicații de business, Forbes, ediția în limba română, unde am redactat și am publicat o serie de articole dedicate prezentării TwinzAPP. Articolele complete se regăsesc pe site-ul Forbes.ro AICI

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart
  • No products in the cart.