Vezi toate articolele

Redacția Trompette, se lanseză în presa medicală

În fiecare lună, o parte a biroului se transformă într-o redacție de revistă în toată regula. Transformarea a devenit necesară odată cu un proiect pilot pe care l-am realizat pentru Centrul Medical Dr. Grigoraș, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale private din Timișoara.

Proiectul pilot a demarat dintr-o propunere pe care am lansat-o în momentul unei discuții legate de metodele de promovare pe care le-ar putea aborda centrul pentru a-și întări poziția pe piața locală dar și pentru a-și promova imaginea în rândul pacienților. Ideea unei metode alternative a venit spontan, așa că am propus editarea unei reviste lunare proprii Centrului Medical Dr. Grigoraș, revistă cu informații din domeniul medical, sfaturi de sezon, noutăți ale centrului, editoriale și interviuri care să formeze un nou canal de comunicare între medicii centrului și pacienți.

Ideea a surâs reprezentanților centrului medical, așa că ne-am întors la birou și ne-am pus să concepem primul număr. Am „răscolit” site-urile publicațiilor medicale, dar și cele de stil de viață, am văzut cerința de informații a publicului general și am adaptat-o nevoilor de comunicare pe care le-am identificat la clientul nostru.

Am reușit să stabilim o direcție editorială, un design conceput cu ajutorul colegilor „artiști ai vizualului” de la Dow Media, dar și o abordare a temelor de actualitate abordate în paginile revistei. Am creat un conținut accesibil publicului general, dar care să cuprindă și informații specializate în legătură cu cele mai frecvente probleme medicale ale pacienților Centrului Medical Dr. Grigoraș, adică revista să aibă un conținut targetat pe pacienții centrului.

Proiectul s-a bucurat de apreciere și impact, așa că a fost luată decizia realizării și variantei tipărite pentru a extinde impactul revistei și în offline. În redacția Trompette, ne-am strâns mâinile și ne-am felicitat pentru un prim număr reușit, dar ne-am mobilizat rapid pentru conceperea numărului următor.

#jurnaldebord

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.