fbpx
Vezi toate articolele

Comunicare completă pentru segmentul imobiliar din Timișoara

O discuție, un plan de acțiuni și conturarea obiectivelor, așa a început colaborarea noastră cu Șodolescu Imobiliare care avea nevoie nu de o promovare simplă pe piața locală ci de o strategie integrată de comunicare prin care să ajungă mai rapid în fața cumpărătorului potențial timișorean. Am discutat, am pus la punct detaliile și ne-am apucat de treabă.

Obiectiv: consolidarea prezenței online și întreținerea, prin canalele online disponibile, a unei legături cu publicul timișorean, indiferent că este vorba de chiriași, cumpărători sau cumpărători potențiali, companii sau investitori.

Cea mai mare parte a documentării a categoriilor de clienți vizate se desfășoară online, consolidarea prezenței în acest mediu printr-o comunicare activă a devenit o prioritate,

Canale: am selectat cele mai populare canale externe de comunicare și am construit mesaje personalizate pentru publicul timișorean. Am localizat strategia, astfel încât comunicarea să fie una relevantă atât pentru îndeplinirea obiectivelor, cât și din punctul de vedere al clienților potențiali ai agenției. Pe lângă canalele social media externe am construit suporturi interne, proprii agenției imobiliare, prin care să susținem eforturile de poziționare.

Punerea în practică: am identificat punctele de interes ale clientului potențial al unei agenții imobiliare timișoreni și le-am exploatat astfel încât comunicarea externă a agenției Șodolescu Imobiliare să fie una cât mai relevantă. După această etapă am dezvoltat un calendar editorial flexibil la contextul pieței imobiliare locale, dar și a celei naționale și globale care ne-a dat posibilitatea să construim și să distribuim conținut relevant și actual.

Rezultate: Demersurile noastre s-au tradus vizibil în creșterea traficului pe site-ul agenției imobiliare, trafic provenit atât din motoarele de căutare, cât și din canelele social media pe care le-am folosit.

 

Află mai multe despre experiența noastră

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

Trimite-ne un mesaj

Spune-ne despre afacerea ta

Hai să vorbim!

Să vedem cum putem să-ți rafinăm strategia de marketing cu o abordare personalizată. 

Contact

+(40)723 347 088
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram