februarie 5, 2020
Un brand puternic

Guban este brandul românesc de tradiție care a reușit să-și mențină și chiar să-și extindă “celebritatea” construită de-a lungul multelor decenii de activitate, atât în țară, cât și dincolo de granițe. Întotdeauna s-a remarcat prin calitatea produselor sale, iar pe această carte continuă să joace și în continuare. Colaborarea cu cei de la Guban a […]

februarie 5, 2020
Brand publishing de mare angajament

Regina Maria, una dintre cele mai extinse rețele private de sănătate din România ne-a lansat provocarea unui proiect de brand publishig. Proiectul presupunea realizarea completă a unor materiale informative periodice care să îmbrace forma unei reviste. Ne-am ocupat de toate fazele proiectului, de la etapa de concept grafic și de sumar până la gestionarea procesului […]

februarie 5, 2020
Copywriting cu veleități tehnice

Proiectul NetCenter a fost o provocare interesantă deoarece ne-a pus la încercare atât resursele creative cât și capacitatea de documentare, de însușire și de redare a unor cunoștințe tehnice specifice pentru o nișă pe care, deși am întâlnit-o frecvent, nu ne-am gândit niciodată la complexitatea ei, respectiv sistemele care stau în spatele gestionării magazinelor, cafenelelor, […]

februarie 5, 2020
Newsletter fulger pentru un curier rapid

Viteza de reacție a demonstrat a fi o virtute în cazul unui proiect de realizare de newsletter pentru serviciul de curierat Fastius. Obișnuiți cu viteza și lupta permanentă cu timpul, cei de la Fastius cu care am colaborat în repetate rânduri pentru proiecte de copywriting și nu numai, dar acest proiect a fost unul mai […]

februarie 5, 2020
Un fel de fashion blogging, Wild Fashion Blogging

Creativitatea, abilitățile de vânători de tendințe și ochiul critic în ale modei ne-au fost puse la încercare atunci când am început să lucrăm la un proiect interesant, întreținerea blogului magazinului online de haine, încălțăminte și accesorii Wild Fashion. Bineînțeles, am acceptat provocare și am început să lucrăm pe brânci la actualizarea cunoștințelor echipei în materie […]

februarie 5, 2020
Mierea naturală mult aduce!

Mierea, un aliment care nu ar trebui să lipsească din meniul zilnic datorită beneficiilor sale avea nevoie să facă puțină vâlvă în online. O echipă dinamică, entuziastă și cu principii foarte clare în legătură cu ceea ce înseamnă un stil de viață sănătos, așa că a fost o plăcere să lucrăm împreună, mai ales că […]

februarie 5, 2020
Copywriting pentru promovarea tradițiilor neaoșe

Când vine vorba de promovarea tradițiilor, acceptăm bucuroși orice provocare, așa că, în momentul în care am primit o cerere de ofertă pentru realizarea conținutului pentru site-ul de prezentare al unui producător de costume populare am „plonjat” cu capul înainte în toate detaliile acestui proiect. Costum-popular.ro este proiectul unui atelier de costume populare care reușește […]

februarie 5, 2020
Copywriting dinamic pentru o companie în continuă mișcare

Când vine vorba de transporturi rutiere naționale și internaționale de mărfuri și persoane, Ravitex este un nume de referință în breasla transportatorilor activi în vestul țării. Experiența și profesionalismul companiei erau deja certificate, iar cei care care își adjudecaseră titlul de „connaisseur”, vorba francezului, în domeniul transporturilor știau de ce sunt în stare cei de […]

februarie 5, 2020
Comunicare completă pentru segmentul imobiliar din Timișoara

O discuție, un plan de acțiuni și conturarea obiectivelor, așa a început colaborarea noastră cu Șodolescu Imobiliare care avea nevoie nu de o promovare simplă pe piața locală ci de o strategie integrată de comunicare prin care să ajungă mai rapid în fața cumpărătorului potențial timișorean. Am discutat, am pus la punct detaliile și ne-am […]

februarie 5, 2020
Sport, performanță și copywriting pe măsură

Întotdeauna am avut o înclinație specială pentru sport, de aceea când am discutat despre un proiect în acest domeniu, s-a așternut încântarea în tot biroul. Clientul, un producător de echipamente sportive personalizate, dorea o reinventare a identității vizuale și o repoziționare a produselor și serviciilor pe care le oferă, astfel încât să acceseze piețe noi, […]

#jurnaldebord

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.