Newsletter fulger pentru un curier rapid

Vezi toate articolele

Viteza de reacție a demonstrat a fi o virtute în cazul unui proiect de realizare de newsletter pentru serviciul de curierat Fastius. Obișnuiți cu viteza și lupta permanentă cu timpul, cei de la Fastius cu care am colaborat în repetate rânduri pentru proiecte de copywriting și nu numai, dar acest proiect a fost unul mai special datorită termenului limită foarte strâns.

Un curier rapid are nevoie de servicii rapide, așa că ne-am adaptat și după o discuție prealabilă cu clientul în care am stabilit detaliile conținutului care avea să apară în newsletter, dar și a tonului în care trebuia transmis mesajul, ne-am apucat de treabă. În doar două ore după ce au fost stabilite toate detaliile aveam deja un prim draft care conținea informațiile complete legate de noul serviciu pe care cei de la Fastius îl lansau. Tonul mesajului a fost în concordanță cu cele discutate, iar după o ultimă revizie, i-am livrat clientului acest draft. Clientul l-a evaluat și a punctat unele mici modificări pe care le-am implementat în scurt timp, așa că, în aproximativ patru ore de la stabilirea detaliilor proiectului aveam un newsletter funcțional gata să fie livrat către baza de date de clienți existenți și potențiali a celor de la Fastius Curier.

Promptitudinea reacției noastre în livrarea unui produs de calitate, „ready to use”, au contribuit la obținerea de rezultate imediate pe care clientul le-a resimțit din perspectiva numărului de conversii, traduse prin solicitarea de oferte pentru serviciul prezentat, dar și comenzi ferme.

februarie 5, 2020
Un brand puternic

Guban este brandul românesc de tradiție care a reușit să-și mențină și chiar să-și extindă “celebritatea” construită de-a lungul multelor decenii de activitate, atât în țară, cât și dincolo de granițe. Întotdeauna s-a remarcat prin calitatea produselor sale, iar pe această carte continuă să joace și în continuare. Colaborarea cu cei de la Guban a […]

februarie 5, 2020
Brand publishing de mare angajament

Regina Maria, una dintre cele mai extinse rețele private de sănătate din România ne-a lansat provocarea unui proiect de brand publishig. Proiectul presupunea realizarea completă a unor materiale informative periodice care să îmbrace forma unei reviste. Ne-am ocupat de toate fazele proiectului, de la etapa de concept grafic și de sumar până la gestionarea procesului […]

februarie 5, 2020
Copywriting cu veleități tehnice

Proiectul NetCenter a fost o provocare interesantă deoarece ne-a pus la încercare atât resursele creative cât și capacitatea de documentare, de însușire și de redare a unor cunoștințe tehnice specifice pentru o nișă pe care, deși am întâlnit-o frecvent, nu ne-am gândit niciodată la complexitatea ei, respectiv sistemele care stau în spatele gestionării magazinelor, cafenelelor, […]

#jurnaldebord

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

aprilie 14, 2018
Cam cât SEO au nevoie să știe un copywriter?

Scrisul, indiferent că este pentru marketing sau pentru amorul artei literare are câteva elemente definitorii, de care nu se poate desprinde, printre care: creativitatea transmiterii mesajului către cititor. Arta literară nu este acum preocuparea noastră principală, așa că să aruncăm o privire către copywriting-ul în scop comercial respectiv scrierile pentru promovarea unui produs sau serviciu, […]

iunie 25, 2017
Contextul, sau subiectele populare și cum le poți exploata în strategia de marketing și PR?

Mai devreme sau mai târziu viața da blogger al propriei afaceri sau ca social media specialist într-o companie mare, apare blocajul, lipsa de inspirație. Trist, dar adevărat. Oricât de creativ ai fi, oricîte idei ai avea, nu ești un „izvor nesecat” de unde „curge” conținut cu un „debit” constant astfel încât să poți respecta calendarul […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cos de cumparaturi Item Removed. Undo
  • No products in the cart.