Vezi toate articolele

Corporate blogging and more …

Un proiect la care ne place să lucrăm, care ne stimulează și care ne provoacă în permanență creativitatea vine dintr-un domeniu oarecum fără „sare și piper”, pentru un ochi superficial. În schimb, la o privire mai atentă, ceața de pe ochi se ridică imediat și vedem că, de fapt, are în viața omului o prezență mai activă decât ne-am fi imaginat.

Este vorba de domeniul imobiliarelor, iar clientul nostru, agenția timișoreană cu tradiție deja pe piața locală și nu numai, Hitch&Mosher, ne-a oferit încrederea pentru gestionarea acțiunilor de comunicare online. Am discutat cu reprezentanții agenției, am propus o strategie și un mod de lucru, iar după ce am bătut palma, am trecut la treabă.

Responsabilitățile noastre țin de întreținerea blogului și a paginilor companiei de pe rețelele sociale. Provocarea stă în descoperirea subiectelor care pot genera interes în rândul celor interesați de domeniu, atât cumpărători, cât și vânzători. În același timp, odată cu fiecare articol, este nevoie să întărim poziția companiei ca specialist în domeniu. Prin toate acțiunile de comunicare pe care le-am întreprins, fie pe blog, pe rețelele sociale sau prin comunicate de presă, obiectivul principal este acela de a întări poziționarea agenției, din perspectiva profesională pe o piață dinamică, în care schimbările se produc într-un ritm fulgerător.

Proiectul este cu atât mai complex cu cât nu cuprinde doar sectorul rezidențial, oarecum mai accesibil, ci și cel comercial, industrial și agricol. Aceste trei domenii ridică provocări speciale, nu doar datorită nișelor specializate de public țintă cărora li se adresează, ci și documentării, care trebuie să fie una aprofundată pentru a putea ajunge la mesaje relevante.

În fiecare lună concepem un plan editorial în care cuprindem toate subiectele pe care urmează să le tratăm după ce, în prealabil am făcut o documentare amplă a ultimelor evenimente din imobiliare, am discutat cu clientul și am ajuns să identificăm ceea ce ar fi benefic, ceea ce ar atrage și ar fi interesant pentru publicul țintă.

Vizitați blogul Hitch&Mosher. Ne găsiți acolo, atenți la tot ce mișcă în imobiliare.

Ultimele articole

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.