fbpx
Vezi toate articolele

Copywriting fulger

Un proiect interesant care, ne-a pus la încercare viteza de execuție. Clientul deja amânase lansarea site-ului, iar nevoia unei prezențe online devenise stringentă. Am reacționat prompt, am programat o întâlnire și am discutat punctual cele mai importante aspecte ale afacerii, după care, „mingea a ajuns în terenul nostru”, unde a fost nevoie de un dribling abil de cuvinte și informații pentru a construi conținutul site-ului.

Leges HR este o companie de consultanță în domeniul resurselor umane care se adresează companiilor a căror departamente specializate în recutarea și managementul resurselor umane au nevoie, la un moment dat, de o susținere profesională în vederea realizării unor proiecte mai ample. De asemenea, se adresează și companiilor mici și medii care nu au nevoie de un departament intern de HR și preferă să externalizeze aceste funcții.

Ca orice proiect de copywriting, a fost nevoie de o o muncă prealabilă de cercetare, pentru a ne familiariza cu domeniul. Am studiat concurența din țară și am analizat o serie de site-uri similare din străinătate pentru a ne da seama de abordarea din acest domeniu. Odată ce am avut aceste date, respectiv imaginea de ansamblu a abordării din domeniul resurselor umane, am „condimentat-o” cu elemente profesionale proprii clientului astfel încât să ajungem la o diferențiere a Leges HR, pe piața serviciilor de resurse umane din România.

Din faza de cercetare am trecut în forță la redactarea propriu-zisă a textului. Timpul nu ne era cel mai bun prieten, așa că, am „apăsat pedala de accelerație la podea” și ne-am pus să rulăm cu viteză către finalizarea proiectului în deadline-ul stabilit. Timpul se scurgea, cuvintele se înșiruiau, frazele se legau, iar frazele se succedau natural presărate, pe alocuri, cu terminologia specifică domeniului resurselor umane.

Am finalizat proiectul cu puțin înainte de dealine-ul stabilit, așa că ne-am tras puțin sufletul și am savurat o cafea înainte de a preda clientului varianta finală. Site-ul a fost implementat de colegii de la Dow Media, ceea ce a contrbuit decisiv la un produs final calitativ și complet din toate punctele de vedere, grafică, funcționalitate și conținut.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart
  • No products in the cart.