Sport, performanță și copywriting pe măsură

Vezi toate articolele

Întotdeauna am avut o înclinație specială pentru sport, de aceea când am discutat despre un proiect în acest domeniu, s-a așternut încântarea în tot biroul. Clientul, un producător de echipamente sportive personalizate, dorea o reinventare a identității vizuale și o repoziționare a produselor și serviciilor pe care le oferă, astfel încât să acceseze piețe noi, europene.

Ballan Sportswear a fost brandul pe a cărui identitate trebuia să o definim online, așa că, odată ce clientul ne-a dat undă verde, am luat startul în maratonul descrierilor de produse, după care am trecut la sprinturile rapide, dar eficiente ale mesajelor cheie și ale sloganelor. Nu în ultimul rând, ne-am concentrat pe poziționare în secțiunea „despre noi”, unde am sintetizat cele mai importante aspecte ale afacerii, calitatea echipamentelor și rolul lor în susținerea performanțelor indiferent de sport.

Am jonglat cu sporturi individuale, cum ar fi ciclismul, înotul sau disciplinele atletismului, după care am trecut la sporturile de echipă, baschet, fotbal, volei, polo, hochei să ne oprim într-o explozie de adrenalină dată de enduro. Ballan Sportswear asigură pentru fiecare sport echipamentele adecvate pentru profesioniști, dar și pentru amatorii practicanți entuziaști ai unora dintre sporturi.

Fiecare descriere am făcut-o unică, deoarece am vrut să evidențiem calitățile fiecărui produs, să-i oferim un plus de valoare, esențial în e-commerce. Ne-am străduit să compensăm absența fizică a produsului respectiv din fața clientului prin descrieri cât mai sugestive care să compenseze această barieră pe care trebuie să o treacă magazinele online în interacțiunea cu clienții. Am scris pentru clientul potențial, pentru vizitator, iar valoare conținutului produs se va răsfrânge direct și asupra poziționării în motoarele de căutare.

A fost o bună ocazie să ne antrenăm abilitățilede copywriring creativ într-un proiect amplu, cât o probă de maraton, în care nevoia de performanță a fost „la ea acasă”.

februarie 5, 2020
Un brand puternic

Guban este brandul românesc de tradiție care a reușit să-și mențină și chiar să-și extindă “celebritatea” construită de-a lungul multelor decenii de activitate, atât în țară, cât și dincolo de granițe. Întotdeauna s-a remarcat prin calitatea produselor sale, iar pe această carte continuă să joace și în continuare. Colaborarea cu cei de la Guban a […]

februarie 5, 2020
Brand publishing de mare angajament

Regina Maria, una dintre cele mai extinse rețele private de sănătate din România ne-a lansat provocarea unui proiect de brand publishig. Proiectul presupunea realizarea completă a unor materiale informative periodice care să îmbrace forma unei reviste. Ne-am ocupat de toate fazele proiectului, de la etapa de concept grafic și de sumar până la gestionarea procesului […]

februarie 5, 2020
Copywriting cu veleități tehnice

Proiectul NetCenter a fost o provocare interesantă deoarece ne-a pus la încercare atât resursele creative cât și capacitatea de documentare, de însușire și de redare a unor cunoștințe tehnice specifice pentru o nișă pe care, deși am întâlnit-o frecvent, nu ne-am gândit niciodată la complexitatea ei, respectiv sistemele care stau în spatele gestionării magazinelor, cafenelelor, […]

#jurnaldebord

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

aprilie 14, 2018
Cam cât SEO au nevoie să știe un copywriter?

Scrisul, indiferent că este pentru marketing sau pentru amorul artei literare are câteva elemente definitorii, de care nu se poate desprinde, printre care: creativitatea transmiterii mesajului către cititor. Arta literară nu este acum preocuparea noastră principală, așa că să aruncăm o privire către copywriting-ul în scop comercial respectiv scrierile pentru promovarea unui produs sau serviciu, […]

iunie 25, 2017
Contextul, sau subiectele populare și cum le poți exploata în strategia de marketing și PR?

Mai devreme sau mai târziu viața da blogger al propriei afaceri sau ca social media specialist într-o companie mare, apare blocajul, lipsa de inspirație. Trist, dar adevărat. Oricât de creativ ai fi, oricîte idei ai avea, nu ești un „izvor nesecat” de unde „curge” conținut cu un „debit” constant astfel încât să poți respecta calendarul […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cos de cumparaturi Item Removed. Undo
  • No products in the cart.