Vezi toate articolele

Sport, performanță și copywriting pe măsură

Întotdeauna am avut o înclinație specială pentru sport, de aceea când am discutat despre un proiect în acest domeniu, s-a așternut încântarea în tot biroul. Clientul, un producător de echipamente sportive personalizate, dorea o reinventare a identității vizuale și o repoziționare a produselor și serviciilor pe care le oferă, astfel încât să acceseze piețe noi, europene.

Ballan Sportswear a fost brandul pe a cărui identitate trebuia să o definim online, așa că, odată ce clientul ne-a dat undă verde, am luat startul în maratonul descrierilor de produse, după care am trecut la sprinturile rapide, dar eficiente ale mesajelor cheie și ale sloganelor. Nu în ultimul rând, ne-am concentrat pe poziționare în secțiunea „despre noi”, unde am sintetizat cele mai importante aspecte ale afacerii, calitatea echipamentelor și rolul lor în susținerea performanțelor indiferent de sport.

Am jonglat cu sporturi individuale, cum ar fi ciclismul, înotul sau disciplinele atletismului, după care am trecut la sporturile de echipă, baschet, fotbal, volei, polo, hochei să ne oprim într-o explozie de adrenalină dată de enduro. Ballan Sportswear asigură pentru fiecare sport echipamentele adecvate pentru profesioniști, dar și pentru amatorii practicanți entuziaști ai unora dintre sporturi.

Fiecare descriere am făcut-o unică, deoarece am vrut să evidențiem calitățile fiecărui produs, să-i oferim un plus de valoare, esențial în e-commerce. Ne-am străduit să compensăm absența fizică a produsului respectiv din fața clientului prin descrieri cât mai sugestive care să compenseze această barieră pe care trebuie să o treacă magazinele online în interacțiunea cu clienții. Am scris pentru clientul potențial, pentru vizitator, iar valoare conținutului produs se va răsfrânge direct și asupra poziționării în motoarele de căutare.

A fost o bună ocazie să ne antrenăm abilitățilede copywriring creativ într-un proiect amplu, cât o probă de maraton, în care nevoia de performanță a fost „la ea acasă”.

Ultimele articole

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.