fbpx
Vezi toate articolele

Sport, performanță și copywriting pe măsură

Întotdeauna am avut o înclinație specială pentru sport, de aceea când am discutat despre un proiect în acest domeniu, s-a așternut încântarea în tot biroul. Clientul, un producător de echipamente sportive personalizate, dorea o reinventare a identității vizuale și o repoziționare a produselor și serviciilor pe care le oferă, astfel încât să acceseze piețe noi, europene.

Ballan Sportswear a fost brandul pe a cărui identitate trebuia să o definim online, așa că, odată ce clientul ne-a dat undă verde, am luat startul în maratonul descrierilor de produse, după care am trecut la sprinturile rapide, dar eficiente ale mesajelor cheie și ale sloganelor. Nu în ultimul rând, ne-am concentrat pe poziționare în secțiunea „despre noi”, unde am sintetizat cele mai importante aspecte ale afacerii, calitatea echipamentelor și rolul lor în susținerea performanțelor indiferent de sport.

Am jonglat cu sporturi individuale, cum ar fi ciclismul, înotul sau disciplinele atletismului, după care am trecut la sporturile de echipă, baschet, fotbal, volei, polo, hochei să ne oprim într-o explozie de adrenalină dată de enduro. Ballan Sportswear asigură pentru fiecare sport echipamentele adecvate pentru profesioniști, dar și pentru amatorii practicanți entuziaști ai unora dintre sporturi.

Fiecare descriere am făcut-o unică, deoarece am vrut să evidențiem calitățile fiecărui produs, să-i oferim un plus de valoare, esențial în e-commerce. Ne-am străduit să compensăm absența fizică a produsului respectiv din fața clientului prin descrieri cât mai sugestive care să compenseze această barieră pe care trebuie să o treacă magazinele online în interacțiunea cu clienții. Am scris pentru clientul potențial, pentru vizitator, iar valoare conținutului produs se va răsfrânge direct și asupra poziționării în motoarele de căutare.

A fost o bună ocazie să ne antrenăm abilitățilede copywriring creativ într-un proiect amplu, cât o probă de maraton, în care nevoia de performanță a fost „la ea acasă”.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart
  • No products in the cart.