Vezi toate articolele

Expunere completă pentru o nișă în plină creștere

Într-o bună zi, am primit o cerere de ofertă din partea unui magazin online. Imediat am aruncat o privire pe site-ul clientului potențial pentru a-i putea face propuneri personalizate, în funcție de piața pe care acționează. Din nume, am dedus imediat că era vorba de un magazin online de laptopuri, poate și de alte produse electronice. În realitate, lucrurile nu stăteau chiar așa. Era vorba de o nișă pe care nu o cunoșteam și despre care nu ne-am fi putut gândi că poate funcționa independent, cea a componentelor pentru laptop.

Clientul vroia expunere în mediul online, așa că i-ma propus un pachet de comunicare complet care inclus social media marketing, întreținerea blogului, asistență și consultanță la întreținerea conținutului site-ului, la identificarea de publicații externe pe care se puteau plasa articole specializate, orientate către segmentul componentelor pentru laptop.

Proiectul nu a demarat până când nu am conceput un plan coerent și până nu am pus la punct o politică editorială și o direcție generală a comunicării. Bineînțeles, am gândit o serie de subiecte esențiale pentru nișă, le-am extins la sectorul IT, după care le segmentul de utilizatori business, precum și la probleme și întrebări frecvente ale utilizatorului de laptop.

Cercetarea și documentarea permanentă este esențială pentru a surprinde aspectele actuale ale domeniului. De asemenea, problemele legate de clienții magazinului, întrebările pe care le pun consultanților de vânzări, dar și comportamentul lor de navigare pe site au fost esențiale în conceperea și respectarea unui plan de comunicare personalizat și coerent din care au reieșit acțiunile pe care le-am demarat pe toate canalele avute la dispoziție.

Am stabilit sursele de informare relevante, am identificat interesele clienților și am demarat comunicarea pe toate planurile. Rezultatele nu au întârziat să apară, resimțindu-se atât în traficul pe site, cât și în numărul de comenzi.

#jurnaldebord

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.