fbpx
Vezi toate articolele

Expunere completă pentru o nișă în plină creștere

Într-o bună zi, am primit o cerere de ofertă din partea unui magazin online. Imediat am aruncat o privire pe site-ul clientului potențial pentru a-i putea face propuneri personalizate, în funcție de piața pe care acționează. Din nume, am dedus imediat că era vorba de un magazin online de laptopuri, poate și de alte produse electronice. În realitate, lucrurile nu stăteau chiar așa. Era vorba de o nișă pe care nu o cunoșteam și despre care nu ne-am fi putut gândi că poate funcționa independent, cea a componentelor pentru laptop.

Clientul vroia expunere în mediul online, așa că i-ma propus un pachet de comunicare complet care inclus social media marketing, întreținerea blogului, asistență și consultanță la întreținerea conținutului site-ului, la identificarea de publicații externe pe care se puteau plasa articole specializate, orientate către segmentul componentelor pentru laptop.

Proiectul nu a demarat până când nu am conceput un plan coerent și până nu am pus la punct o politică editorială și o direcție generală a comunicării. Bineînțeles, am gândit o serie de subiecte esențiale pentru nișă, le-am extins la sectorul IT, după care le segmentul de utilizatori business, precum și la probleme și întrebări frecvente ale utilizatorului de laptop.

Cercetarea și documentarea permanentă este esențială pentru a surprinde aspectele actuale ale domeniului. De asemenea, problemele legate de clienții magazinului, întrebările pe care le pun consultanților de vânzări, dar și comportamentul lor de navigare pe site au fost esențiale în conceperea și respectarea unui plan de comunicare personalizat și coerent din care au reieșit acțiunile pe care le-am demarat pe toate canalele avute la dispoziție.

Am stabilit sursele de informare relevante, am identificat interesele clienților și am demarat comunicarea pe toate planurile. Rezultatele nu au întârziat să apară, resimțindu-se atât în traficul pe site, cât și în numărul de comenzi.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart
  • No products in the cart.