Vezi toate articolele

Copywriting și blogging

Professional Translations este una dintre cele mai active companii locale din sectorul traducerilor. Acest caracter activ se manifestă atât în online, cât și în proiectele curente ale companiei. Am fost încântați să colaborăm într-un proiect mai amplu care a cuprins o revizie completă a conținutului site-ului și administrarea blogului cu informații relevante din domeniul traducerilor, dar și din activitatea specifică Professional Translations.

Prima provocare a fost revizuirea conținutului site-ului. Această parte a cuprins două elemente care trebuiau să se completeze: valoarea informativă a conținutului publicat pe site și optimizarea pentru motoarele de căutare. După o analiză atentă atât internă, cât și externă, am trecut la redactarea conținutului și a încadrării acestuia în structura de categorii a site-ului. Descrierea serviciilor și a specializărilor companiei a constituit o provocare deoarece trebuia redată într-o manieră convingătoare care să convingă clientul potențial aflat pe site, să apeleze la serviciile companiei.

Cea de-a doua dimensiune a colaborării a fost întreținerea blogului. Aici am conceput lunar un plan editorial în care am notat subiectele aferente lunii în curs. Bineînțeles, înainte de consemnarea subiectelor a era nevoie de o muncă de documentare deoarece trebuia să alegem teme relevante pentru domeniu, dar și actuale, astfel încât să reușim să influențăm o poziționare favorabilă în rezultatele motoarelor de căutare.

Ultimele articole

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.