Vezi toate articolele

Comunicare completă pentru segmentul imobiliar din Timișoara

O discuție, un plan de acțiuni și conturarea obiectivelor, așa a început colaborarea noastră cu Șodolescu Imobiliare care avea nevoie nu de o promovare simplă pe piața locală ci de o strategie integrată de comunicare prin care să ajungă mai rapid în fața cumpărătorului potențial timișorean. Am discutat, am pus la punct detaliile și ne-am apucat de treabă.

Obiectiv: consolidarea prezenței online și întreținerea, prin canalele online disponibile, a unei legături cu publicul timișorean, indiferent că este vorba de chiriași, cumpărători sau cumpărători potențiali, companii sau investitori.

Cea mai mare parte a documentării a categoriilor de clienți vizate se desfășoară online, consolidarea prezenței în acest mediu printr-o comunicare activă a devenit o prioritate,

Canale: am selectat cele mai populare canale externe de comunicare și am construit mesaje personalizate pentru publicul timișorean. Am localizat strategia, astfel încât comunicarea să fie una relevantă atât pentru îndeplinirea obiectivelor, cât și din punctul de vedere al clienților potențiali ai agenției. Pe lângă canalele social media externe am construit suporturi interne, proprii agenției imobiliare, prin care să susținem eforturile de poziționare.

Punerea în practică: am identificat punctele de interes ale clientului potențial al unei agenții imobiliare timișoreni și le-am exploatat astfel încât comunicarea externă a agenției Șodolescu Imobiliare să fie una cât mai relevantă. După această etapă am dezvoltat un calendar editorial flexibil la contextul pieței imobiliare locale, dar și a celei naționale și globale care ne-a dat posibilitatea să construim și să distribuim conținut relevant și actual.

Rezultate: Demersurile noastre s-au tradus vizibil în creșterea traficului pe site-ul agenției imobiliare, trafic provenit atât din motoarele de căutare, cât și din canelele social media pe care le-am folosit.

 

Ultimele articole

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.