Comunicare completă pentru segmentul imobiliar din Timișoara

Vezi toate articolele

O discuție, un plan de acțiuni și conturarea obiectivelor, așa a început colaborarea noastră cu Șodolescu Imobiliare care avea nevoie nu de o promovare simplă pe piața locală ci de o strategie integrată de comunicare prin care să ajungă mai rapid în fața cumpărătorului potențial timișorean. Am discutat, am pus la punct detaliile și ne-am apucat de treabă.

Obiectiv: consolidarea prezenței online și întreținerea, prin canalele online disponibile, a unei legături cu publicul timișorean, indiferent că este vorba de chiriași, cumpărători sau cumpărători potențiali, companii sau investitori.

Cea mai mare parte a documentării a categoriilor de clienți vizate se desfășoară online, consolidarea prezenței în acest mediu printr-o comunicare activă a devenit o prioritate,

Canale: am selectat cele mai populare canale externe de comunicare și am construit mesaje personalizate pentru publicul timișorean. Am localizat strategia, astfel încât comunicarea să fie una relevantă atât pentru îndeplinirea obiectivelor, cât și din punctul de vedere al clienților potențiali ai agenției. Pe lângă canalele social media externe am construit suporturi interne, proprii agenției imobiliare, prin care să susținem eforturile de poziționare.

Punerea în practică: am identificat punctele de interes ale clientului potențial al unei agenții imobiliare timișoreni și le-am exploatat astfel încât comunicarea externă a agenției Șodolescu Imobiliare să fie una cât mai relevantă. După această etapă am dezvoltat un calendar editorial flexibil la contextul pieței imobiliare locale, dar și a celei naționale și globale care ne-a dat posibilitatea să construim și să distribuim conținut relevant și actual.

Rezultate: Demersurile noastre s-au tradus vizibil în creșterea traficului pe site-ul agenției imobiliare, trafic provenit atât din motoarele de căutare, cât și din canelele social media pe care le-am folosit.

 

februarie 5, 2020
Un brand puternic

Guban este brandul românesc de tradiție care a reușit să-și mențină și chiar să-și extindă “celebritatea” construită de-a lungul multelor decenii de activitate, atât în țară, cât și dincolo de granițe. Întotdeauna s-a remarcat prin calitatea produselor sale, iar pe această carte continuă să joace și în continuare. Colaborarea cu cei de la Guban a […]

februarie 5, 2020
Brand publishing de mare angajament

Regina Maria, una dintre cele mai extinse rețele private de sănătate din România ne-a lansat provocarea unui proiect de brand publishig. Proiectul presupunea realizarea completă a unor materiale informative periodice care să îmbrace forma unei reviste. Ne-am ocupat de toate fazele proiectului, de la etapa de concept grafic și de sumar până la gestionarea procesului […]

februarie 5, 2020
Copywriting cu veleități tehnice

Proiectul NetCenter a fost o provocare interesantă deoarece ne-a pus la încercare atât resursele creative cât și capacitatea de documentare, de însușire și de redare a unor cunoștințe tehnice specifice pentru o nișă pe care, deși am întâlnit-o frecvent, nu ne-am gândit niciodată la complexitatea ei, respectiv sistemele care stau în spatele gestionării magazinelor, cafenelelor, […]

#jurnaldebord

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

aprilie 14, 2018
Cam cât SEO au nevoie să știe un copywriter?

Scrisul, indiferent că este pentru marketing sau pentru amorul artei literare are câteva elemente definitorii, de care nu se poate desprinde, printre care: creativitatea transmiterii mesajului către cititor. Arta literară nu este acum preocuparea noastră principală, așa că să aruncăm o privire către copywriting-ul în scop comercial respectiv scrierile pentru promovarea unui produs sau serviciu, […]

iunie 25, 2017
Contextul, sau subiectele populare și cum le poți exploata în strategia de marketing și PR?

Mai devreme sau mai târziu viața da blogger al propriei afaceri sau ca social media specialist într-o companie mare, apare blocajul, lipsa de inspirație. Trist, dar adevărat. Oricât de creativ ai fi, oricîte idei ai avea, nu ești un „izvor nesecat” de unde „curge” conținut cu un „debit” constant astfel încât să poți respecta calendarul […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cos de cumparaturi Item Removed. Undo
  • No products in the cart.