fbpx
Vezi toate articolele

Comunicare completă pentru segmentul imobiliar din Timișoara

O discuție, un plan de acțiuni și conturarea obiectivelor, așa a început colaborarea noastră cu Șodolescu Imobiliare care avea nevoie nu de o promovare simplă pe piața locală ci de o strategie integrată de comunicare prin care să ajungă mai rapid în fața cumpărătorului potențial timișorean. Am discutat, am pus la punct detaliile și ne-am apucat de treabă.

Obiectiv: consolidarea prezenței online și întreținerea, prin canalele online disponibile, a unei legături cu publicul timișorean, indiferent că este vorba de chiriași, cumpărători sau cumpărători potențiali, companii sau investitori.

Cea mai mare parte a documentării a categoriilor de clienți vizate se desfășoară online, consolidarea prezenței în acest mediu printr-o comunicare activă a devenit o prioritate,

Canale: am selectat cele mai populare canale externe de comunicare și am construit mesaje personalizate pentru publicul timișorean. Am localizat strategia, astfel încât comunicarea să fie una relevantă atât pentru îndeplinirea obiectivelor, cât și din punctul de vedere al clienților potențiali ai agenției. Pe lângă canalele social media externe am construit suporturi interne, proprii agenției imobiliare, prin care să susținem eforturile de poziționare.

Punerea în practică: am identificat punctele de interes ale clientului potențial al unei agenții imobiliare timișoreni și le-am exploatat astfel încât comunicarea externă a agenției Șodolescu Imobiliare să fie una cât mai relevantă. După această etapă am dezvoltat un calendar editorial flexibil la contextul pieței imobiliare locale, dar și a celei naționale și globale care ne-a dat posibilitatea să construim și să distribuim conținut relevant și actual.

Rezultate: Demersurile noastre s-au tradus vizibil în creșterea traficului pe site-ul agenției imobiliare, trafic provenit atât din motoarele de căutare, cât și din canelele social media pe care le-am folosit.

 

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart
  • No products in the cart.