fbpx
Vezi toate articolele

Sărbătoarea de Iarnă Fares 2013, dirijată de Trompette

Anul 2013 s-a finalizat cu un proiect interesant venit din partea Fares, unul dintre cei mai importanți producători de ceaiuri și de alternative de tratamente din plante. Era luna decembrie, luna cadourilor, moment potrivit pentru a-i implica pe clienții și fanii Fares într-o acțiune complexă online și offline, în care au fost prevăzute și o serie de premii pentru cei mai activi dintre fanii brandului.

Concursul Sărbătoare de Iarnă s-a bazat pe un produs promoțional lansat de companie pentru promovarea aromelor specifice sezonului, respectiv un ceai special cu arome puternice de scorțișoară. În fiecare cutie de ceai a fost introdus câte un magnet, iar pentru a ase înscrie la concurs, participanții trebuiau să facă o poză inedită cu magnetul și să o încarce pe microsite-ul dedicat concursului.

Colegii de la DOW Media s-au ocupat de implementarea tehnică a proiectului, de construcția site-ului și a funcțiilor care permiteau interacțiune cu utilizatorul, în timp ce noi am conceput mesajele, astfel încât să stimulăm o participare cât mai numeroasă la concurs.

Creativitatea în partea de copywriting pe care am orchestrat-o a fost o parte importantă, dar mai nu am putut juca totul pe această carte. Trebuia ca mesajele să fie clare cu o valoare informativă concretă, astfel încât să nu lase loc de interpretări în ceea ce privește regulamentul concursului.

Efectul a fost cel scontat. Concursul s-a bucurat de popularitate, publicul reacționând foarte bine la provocarea lansată. Din punctul de vedere al conținutului nu au fost înregistrate reclamații. Participanții au înțeles termenii și condițiile concursului.

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro