Vezi toate articolele

Sărbătoarea de Iarnă Fares 2013, dirijată de Trompette

Anul 2013 s-a finalizat cu un proiect interesant venit din partea Fares, unul dintre cei mai importanți producători de ceaiuri și de alternative de tratamente din plante. Era luna decembrie, luna cadourilor, moment potrivit pentru a-i implica pe clienții și fanii Fares într-o acțiune complexă online și offline, în care au fost prevăzute și o serie de premii pentru cei mai activi dintre fanii brandului.

Concursul Sărbătoare de Iarnă s-a bazat pe un produs promoțional lansat de companie pentru promovarea aromelor specifice sezonului, respectiv un ceai special cu arome puternice de scorțișoară. În fiecare cutie de ceai a fost introdus câte un magnet, iar pentru a ase înscrie la concurs, participanții trebuiau să facă o poză inedită cu magnetul și să o încarce pe microsite-ul dedicat concursului.

Colegii de la DOW Media s-au ocupat de implementarea tehnică a proiectului, de construcția site-ului și a funcțiilor care permiteau interacțiune cu utilizatorul, în timp ce noi am conceput mesajele, astfel încât să stimulăm o participare cât mai numeroasă la concurs.

Creativitatea în partea de copywriting pe care am orchestrat-o a fost o parte importantă, dar mai nu am putut juca totul pe această carte. Trebuia ca mesajele să fie clare cu o valoare informativă concretă, astfel încât să nu lase loc de interpretări în ceea ce privește regulamentul concursului.

Efectul a fost cel scontat. Concursul s-a bucurat de popularitate, publicul reacționând foarte bine la provocarea lansată. Din punctul de vedere al conținutului nu au fost înregistrate reclamații. Participanții au înțeles termenii și condițiile concursului.

Ultimele articole

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.