Vezi toate articolele

Social Media Marketing și grădinărit

Ne place să acceptăm provocări noi, așa că, atunci când am primit o cerere de ofertă din partea Gradinamax.ro nu am ezitat.

Colaborarea a constat în administrarea paginii de Facebook și a profilului de Instagram. Această administrare presupunea identificarea elementelor de interes pentru publicul țintă, atât din perspectiva informativă, cât și din cea comercială. Site-ul Grădinamax.ro avea o arhivă bogată de articole despre grădinărit, așa că resurse pentru partea informativă aveam la dispoziție. Provocarea a constat în organizarea, „împachetarea” și distribuirea lor.

Pentru latura comercială, am stabilit o strategie după consultarea clientului, strategie pe care am implementat-o prin crearea de postări regulate pe paginile de pe rețelele sociale dedicate Grădinamax.ro.

O parte importantă a colaborării a constat în identificarea și gestionarea comentariilor negative de pe toate platformele online. În timp ce pe rețelele sociale le putea identifica și adresa imediat, a fost nevoie de o muncă intensă de cercetare pentru a ajunge la comentarii publicate pe diferite platforme, de la forumuri, la bloguri și publicații specializate în grădinărit. Am adresat fiecare comentariu negativ imediat după descoperire, după care am monitorizat reacțiile. Obiectivul nostru a fost să oferim răspunsuri relevante rapid, astfel încât să evităm escaladarea unui conflict cu efecte negative asupra imaginii și credibilității clientului.

Rezultatele s-au tradus în creșterea reach-ului organic al postărilor, dar și în reducerea semnificativă a impactului reacțiilor negative apărute în mediul online.

Exemple vizuale:

Ultimele articole

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.