fbpx
Vezi toate articolele

Social Media Marketing și grădinărit

Ne place să acceptăm provocări noi, așa că, atunci când am primit o cerere de ofertă din partea Gradinamax.ro nu am ezitat.

Colaborarea a constat în administrarea paginii de Facebook și a profilului de Instagram. Această administrare presupunea identificarea elementelor de interes pentru publicul țintă, atât din perspectiva informativă, cât și din cea comercială. Site-ul Grădinamax.ro avea o arhivă bogată de articole despre grădinărit, așa că resurse pentru partea informativă aveam la dispoziție. Provocarea a constat în organizarea, „împachetarea” și distribuirea lor.

Pentru latura comercială, am stabilit o strategie după consultarea clientului, strategie pe care am implementat-o prin crearea de postări regulate pe paginile de pe rețelele sociale dedicate Grădinamax.ro.

O parte importantă a colaborării a constat în identificarea și gestionarea comentariilor negative de pe toate platformele online. În timp ce pe rețelele sociale le putea identifica și adresa imediat, a fost nevoie de o muncă intensă de cercetare pentru a ajunge la comentarii publicate pe diferite platforme, de la forumuri, la bloguri și publicații specializate în grădinărit. Am adresat fiecare comentariu negativ imediat după descoperire, după care am monitorizat reacțiile. Obiectivul nostru a fost să oferim răspunsuri relevante rapid, astfel încât să evităm escaladarea unui conflict cu efecte negative asupra imaginii și credibilității clientului.

Rezultatele s-au tradus în creșterea reach-ului organic al postărilor, dar și în reducerea semnificativă a impactului reacțiilor negative apărute în mediul online.

Exemple vizuale:

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro