fbpx
Sport, performanță și copywriting pe măsură

Întotdeauna am avut o înclinație specială pentru sport, de aceea când am discutat despre un proiect în acest domeniu, s-a așternut încântarea în tot biroul. Clientul, un producător de echipamente sportive personalizate, dorea o reinventare a identității vizuale și o repoziționare a produselor și serviciilor pe care le oferă, astfel încât să acceseze piețe noi, […]

Copywriting fulger

Un proiect interesant care, ne-a pus la încercare viteza de execuție. Clientul deja amânase lansarea site-ului, iar nevoia unei prezențe online devenise stringentă. Am reacționat prompt, am programat o întâlnire și am discutat punctual cele mai importante aspecte ale afacerii, după care, „mingea a ajuns în terenul nostru”, unde a fost nevoie de un dribling […]

Redacția Trompette, se lanseză în presa medicală

În fiecare lună, o parte a biroului se transformă într-o redacție de revistă în toată regula. Transformarea a devenit necesară odată cu un proiect pilot pe care l-am realizat pentru Centrul Medical Dr. Grigoraș, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale private din Timișoara. Proiectul pilot a demarat dintr-o propunere pe care am […]

PR bilingv pe toate planurile

TwinzApp, este o aplicație dedicată industriei de publishing care propune digitalizarea edițiilor print. Practic, orice revistă hard copy poate fi transformată într-o aplicație interactivă accesibilă oricărui cititor. Aplicația se adresează atât industriei românești de publishing, cât și pieței internaționale de profil. Noi am intrat în scenă în momentul în care TwinzApp avea nevoie de o […]

Corporate blogging and more …

Un proiect la care ne place să lucrăm, care ne stimulează și care ne provoacă în permanență creativitatea vine dintr-un domeniu oarecum fără „sare și piper”, pentru un ochi superficial. În schimb, la o privire mai atentă, ceața de pe ochi se ridică imediat și vedem că, de fapt, are în viața omului o prezență […]

Expunere completă pentru o nișă în plină creștere

Într-o bună zi, am primit o cerere de ofertă din partea unui magazin online. Imediat am aruncat o privire pe site-ul clientului potențial pentru a-i putea face propuneri personalizate, în funcție de piața pe care acționează. Din nume, am dedus imediat că era vorba de un magazin online de laptopuri, poate și de alte produse […]

Sărbătoarea de Iarnă Fares 2013, dirijată de Trompette

Anul 2013 s-a finalizat cu un proiect interesant venit din partea Fares, unul dintre cei mai importanți producători de ceaiuri și de alternative de tratamente din plante. Era luna decembrie, luna cadourilor, moment potrivit pentru a-i implica pe clienții și fanii Fares într-o acțiune complexă online și offline, în care au fost prevăzute și o […]

Copywriting și blogging

Professional Translations este una dintre cele mai active companii locale din sectorul traducerilor. Acest caracter activ se manifestă atât în online, cât și în proiectele curente ale companiei. Am fost încântați să colaborăm într-un proiect mai amplu care a cuprins o revizie completă a conținutului site-ului și administrarea blogului cu informații relevante din domeniul traducerilor, […]

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart
  • No products in the cart.