fbpx
  • Simplificăm promovarea online!

  • Vrei să îți construiești o prezență online sustenabilă?

  • Vrei o investiție durabilă în strategia de promovare online?

  • Vrei susținere pentru strategia de SEO?

Cu siguranță, dacă ai o afacere online, răspunsul a întrebările de mai sus este un DA răspicat. Ne-am gândit să-ți ușurăm eforturile de a te face remarcat în mediul online atât ca notorietate, cât și din perspectiva SEO.

Experții noștri în comunicare și optimizare pentru motoarele de căutare au descoperit formula ideală pentru construcția unui advertorial eficient, care să ofere rezultate pe termen lung. Odată ce am ajuns la această formulă în laboratoarele noastre, am testat-o „în teren”, iar rezultatele au fost cel puțin conform așteptărilor. Cele mai notabile  performanțe și beneficii ale unui advertorial au fost:

  • Link-uri de calitate care au contribuit la îmbunătățirea poziționării în rezultatele motoarelor de căutare;
  • Contribuție la îmbunătățirea notorietății brandului;
  • Contribuție la îmbunătățirea percepției asupra unui produs sau a unui serviciu;
  • Contribuție la creșterea gradului de informare a publicului țintă asupra unui produs sau asupra unui serviciu;
  • Disponibilitate permanentă a informației într-un mediu sigur.

Ce spun clientii nostri

Modul de lucru a fost unul eficient. Am comandat, am completat formularul, iar articolul mi-a fost livrat foarte repede. Mi-a plăcut abordarea originală a temei propuse și am apreciat redactarea.

(Irina – E-Commerce Manager)
Calitatea articolelor este foarte bună, conținutul este original, iar site-urile pe care se publică reușesc să aducă un plus de vizibilitate important. În plus, pe termen mediu și lung am sesizat rezultate din ce în ce mai bune și la capitolul SEO. Link-urile plasate strategic în conținut chiar își fac treaba. Trebuie doar să ai răbdare.

(Mihai – SEO Specialist)
Am fost uimită de timpul foarte scurt de livrare dar și de calitatea conținutului, chiar dacă specificațiile pe care le-am oferit au fost cam vagi. Am avut câteva observații înainte de publicare, dar textul a fost adaptat foarte repede pentru a exprima exact ceea ce intenționam să transmit.

(Adina – Antreprenor E-Commerce)

Să revenim acum la rețeta unui advertorial care, odată publicat,
va da rezultate pe termen lung:

Conținut original cu informații relevante

Link-uri inserate strategic în text

Publicare rapidă

=

Advertorial care devine o componentă importantă a strategiei de marketing pe termen lung.

Cum lucrăm pentru a ajunge la advertorialul perfect pentru compania ta?

Parcurgem câteva etape:

  • brief advertorial care va fi completate în momentul plasării comenzii;
  • cercetare documentare subiect;
  • cercetare documentare companie, brand, produs;
  • redactare draft 450 – 500 cuvinte;
  • livrare draft către client;
  • revizii și adnotări;
  • livrare formă finală 450 – 500 cuvinte;
  • publicare pe unul sau mai multe site-uri la alegere.

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro
starpluscart-plus