fbpx
Vezi toate articolele

Sport, performanță și copywriting pe măsură

Întotdeauna am avut o înclinație specială pentru sport, de aceea când am discutat despre un proiect în acest domeniu, s-a așternut încântarea în tot biroul. Clientul, un producător de echipamente sportive personalizate, dorea o reinventare a identității vizuale și o repoziționare a produselor și serviciilor pe care le oferă, astfel încât să acceseze piețe noi, europene.

Ballan Sportswear a fost brandul pe a cărui identitate trebuia să o definim online, așa că, odată ce clientul ne-a dat undă verde, am luat startul în maratonul descrierilor de produse, după care am trecut la sprinturile rapide, dar eficiente ale mesajelor cheie și ale sloganelor. Nu în ultimul rând, ne-am concentrat pe poziționare în secțiunea „despre noi”, unde am sintetizat cele mai importante aspecte ale afacerii, calitatea echipamentelor și rolul lor în susținerea performanțelor indiferent de sport.

Am jonglat cu sporturi individuale, cum ar fi ciclismul, înotul sau disciplinele atletismului, după care am trecut la sporturile de echipă, baschet, fotbal, volei, polo, hochei să ne oprim într-o explozie de adrenalină dată de enduro. Ballan Sportswear asigură pentru fiecare sport echipamentele adecvate pentru profesioniști, dar și pentru amatorii practicanți entuziaști ai unora dintre sporturi.

Fiecare descriere am făcut-o unică, deoarece am vrut să evidențiem calitățile fiecărui produs, să-i oferim un plus de valoare, esențial în e-commerce. Ne-am străduit să compensăm absența fizică a produsului respectiv din fața clientului prin descrieri cât mai sugestive care să compenseze această barieră pe care trebuie să o treacă magazinele online în interacțiunea cu clienții. Am scris pentru clientul potențial, pentru vizitator, iar valoare conținutului produs se va răsfrânge direct și asupra poziționării în motoarele de căutare.

A fost o bună ocazie să ne antrenăm abilitățilede copywriring creativ într-un proiect amplu, cât o probă de maraton, în care nevoia de performanță a fost „la ea acasă”.

Află mai multe despre experiența noastră

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

Trimite-ne un mesaj

Spune-ne despre afacerea ta

Hai să vorbim!

Să vedem cum putem să-ți rafinăm strategia de marketing cu o abordare personalizată. 

Contact

+(40)723 347 088
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram