fbpx

Servicii COPYWRITING

De  ce ai nevoie de texte pentru comunicarea online?

Comunicarea este esențială pentru orice organizație, dar pentru a avea efect este vital cum comunici. Fiecare companie are stilul ei propriu definit prin identitate vizuală, abordare a proiectelor, relații cu clienții servicii, produse sau expertiză ceea ce o și diferențiază de concurență. De aceea propunem un serviciu de copywriting personalizat care să adauge valoare la materialele de comunicare scrisă pe care compania la folosește.

Cum lucrăm?

Avem o abordare specială pentru fiecare proiect în care avem în vedere evidențierea caracterului unic al fiecărui client sau punerea în valoare ale aspectelor definitorii ale afacerii sale.

Studiem piața, analizăm concurența înainte de procesul propriu-zis de scriere a conținutului, venim cu idei, concepem propuneri, deliberăm, facem brainstorming după brainstorming până când ajungem la o abordare care creează valoare în fața clientului potențial, adaugă credibilitate și autoritate brandului.

Nu în ultimul rând, prin conținutul creat urmărim și interacțiune cu motoarele de căutare, așa că la tot procesul adăugăm și elemente de optimizare astfel încât să oferim și o interacțiune mai bună cu aceste unelte indispensabile ale internetului.

Domenii de specialitate

Serviciul de copywriting pe care îl propunem acoperă o arie largă de domenii specializate care pot fi desoperite în portofoliul nostru. Indiferent că este vorba de un text de prezentare sau de unul de vânzări, ne bazăm pe documentarea domeniului în care lucrăm pentru ca rezultatul final să fie unul relevant pentru client și pentru publicul său țintă.

Tipuri de texte

Tipurile de texte pe care le concepem cu succes pentru a genera valoare brandurilor clienților noștri sunt:

  • Conținut complet pentru site-uri;
  • Descrieri optimizate pentru produse și servicii;
  • Conținut pentru newslettere;
  • Conținut pentru comunicare socială;
  • Meta titluri si meta descrieri pentru optimizarea site-urilor;
  • Conținut pentru landing pages;
  • Rapoarte de activitate ale companiilor;
  • Oferte și broșuri de prezentare;
  • Conținut pentru materiale publicitare online și offline;
  • Articole și interviuri pentru presă;
  • Discursuri.

Cauți un serviciu rapid? Descoperă  pachetele noastre sau cere o ofertă personalizată!

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro
Cart
  • No products in the cart.