Servicii Copywriting

Comunicarea este esențială pentru orice organizație, dar pentru a avea efect este vital cum comunici. Fiecare companie are stilul ei propriu definit prin identitate vizuală, abordare a proiectelor, relații cu clienții servicii, produse sau expertiză ceea ce o și diferențiază de concurență. De aceea propunem un serviciu de copywriting personalizat care să adauge valoare la materialele de comunicare scrisă pe care compania la folosește.

Avem o abordare specială pentru fiecare proiect în care avem în vedere evidențierea caracterului unic al fiecărui client sau punerea în valoare ale aspectelor definitorii ale afacerii sale. Studiem piața, analizăm concurența înainte de procesul propriu-zis de scriere a conținutului, venim cu idei, concepem propuneri, deliberăm, facem brainstorming după brainstorming până când ajungem la o abordare care creează valoare în fața clientului potențial, adaugă credibilitate și autoritate brandului. Nu în ultimul rând, prin conținutul creat urmărim și interacțiune cu motoarele de căutare, așa că la tot procesul adăugăm și elemente de optimizare astfel încât să oferim și o interacțiune mai bună cu aceste unelte indispensabile ale internetului.

Serviciul de copywriting pe care îl propunem acoperă o arie largă de domenii specializate care pot fi desoperite în portofoliul nostru.

Tipurile de texte pe care le concepem cu succes pentru a genera valoare brandurilor clienților noștri sunt:

  • Conținut complet pentru site-uri;
  • Descrieri optimizate pentru produse și servicii;
  • Conținut pentru newslettere;
  • Conținut pentru comunicare socială;
  • Meta titluri si meta descrieri pentru optimizarea site-urilor;
  • Conținut pentru landing pages;
  • Rapoarte de activitate ale companiilor;
  • Oferte și broșuri de prezentare;
  • Conținut pentru materiale publicitare online și offline;
  • Articole și interviuri pentru presă;
  • Discursuri.

#jurnaldebord

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

aprilie 14, 2018
Cam cât SEO au nevoie să știe un copywriter?

Scrisul, indiferent că este pentru marketing sau pentru amorul artei literare are câteva elemente definitorii, de care nu se poate desprinde, printre care: creativitatea transmiterii mesajului către cititor. Arta literară nu este acum preocuparea noastră principală, așa că să aruncăm o privire către copywriting-ul în scop comercial respectiv scrierile pentru promovarea unui produs sau serviciu, […]

iunie 25, 2017
Contextul, sau subiectele populare și cum le poți exploata în strategia de marketing și PR?

Mai devreme sau mai târziu viața da blogger al propriei afaceri sau ca social media specialist într-o companie mare, apare blocajul, lipsa de inspirație. Trist, dar adevărat. Oricât de creativ ai fi, oricîte idei ai avea, nu ești un „izvor nesecat” de unde „curge” conținut cu un „debit” constant astfel încât să poți respecta calendarul […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cos de cumparaturi Item Removed. Undo
  • No products in the cart.