Servicii Copywriting

Comunicarea este esențială pentru orice organizație, dar pentru a avea efect este vital cum comunici. Fiecare companie are stilul ei propriu definit prin identitate vizuală, abordare a proiectelor, relații cu clienții servicii, produse sau expertiză ceea ce o și diferențiază de concurență. De aceea propunem un serviciu de copywriting personalizat care să adauge valoare la materialele de comunicare scrisă pe care compania la folosește.

Avem o abordare specială pentru fiecare proiect în care avem în vedere evidențierea caracterului unic al fiecărui client sau punerea în valoare ale aspectelor definitorii ale afacerii sale. Studiem piața, analizăm concurența înainte de procesul propriu-zis de scriere a conținutului, venim cu idei, concepem propuneri, deliberăm, facem brainstorming după brainstorming până când ajungem la o abordare care creează valoare în fața clientului potențial, adaugă credibilitate și autoritate brandului. Nu în ultimul rând, prin conținutul creat urmărim și interacțiune cu motoarele de căutare, așa că la tot procesul adăugăm și elemente de optimizare astfel încât să oferim și o interacțiune mai bună cu aceste unelte indispensabile ale internetului.

Serviciul de copywriting pe care îl propunem acoperă o arie largă de domenii specializate care pot fi desoperite în portofoliul nostru.

Tipurile de texte pe care le concepem cu succes pentru a genera valoare brandurilor clienților noștri sunt:

  • Conținut complet pentru site-uri;
  • Descrieri optimizate pentru produse și servicii;
  • Conținut pentru newslettere;
  • Conținut pentru comunicare socială;
  • Meta titluri si meta descrieri pentru optimizarea site-urilor;
  • Conținut pentru landing pages;
  • Rapoarte de activitate ale companiilor;
  • Oferte și broșuri de prezentare;
  • Conținut pentru materiale publicitare online și offline;
  • Articole și interviuri pentru presă;
  • Discursuri.

#jurnaldebord

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Social Media FTW

Creativitatea trebuie să se îmbine cu simțul practic pentru a construi, pas cu pas, comunicarea online pentru un proiect rezidențial din Timișoara. Am identificat punctele forte ale proiectului, le împachetăm frumos în cuvinte și imagini pentru a le prezenta potențialilor cumpărători. Așa că, odată ce a venit ideea străucită, fugim la butoane pentru a o […]

mai 10, 2018
#jurnaldebord: Sesiune foto de început de primăvară

Primăvara lui 2018 a venit cu o provocare interesantă. Începem o colaborare cu un brand românesc puternic, Guban. Pentru a prezenta noua colecție de încălțăminte proaspăt lansată a producătorului timișorean, am iești pe malurile Begăi pentru o sesiune foto. A fost interesant, iar sandalele Guban din colecție primăvară-vară 2018 s-au descurcat de minune.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.