În primul rând pentru a te prezenta în fața clienților, pentru a le explica ceea ce faci și pentru a-i convinge că ai cea mai bună soluție pentru nevoile lor. Credem în unicitatea fiecărei companii, de aceea propunem un set de servicii de copywriting personalizate.
Avem o abordare specială pentru fiecare proiect în care avem în vedere evidențierea caracterului unic al fiecărui client sau punerea în valoare ale aspectelor definitorii ale afacerii sale.
Studiem piața, analizăm concurența înainte de procesul propriu-zis de scriere a conținutului, venim cu idei, concepem propuneri, deliberăm, facem brainstorming după brainstorming până când ajungem la o abordare care creează valoare în fața clientului potențial, adaugă credibilitate și autoritate brandului.
Nu în ultimul rând, prin conținutul creat urmărim și interacțiune cu motoarele de căutare, așa că la tot procesul adăugăm și elemente de optimizare astfel încât să oferim și o interacțiune mai bună cu aceste unelte indispensabile ale internetului.
Domenii
Serviciul de copywriting pe care îl propunem acoperă o arie largă de domenii specializate care pot fi desoperite în portofoliul nostru. Indiferent că este vorba de un text de prezentare sau de unul de vânzări, ne bazăm pe documentarea domeniului în care lucrăm pentru ca rezultatul final să fie unul relevant pentru client și pentru publicul său țintă.
Tipurile de texte pe care le concepem cu succes pentru a genera valoare brandurilor clienților noștri sunt:
Conținut complet pentru site-uri;
Descrieri optimizate pentru produse și servicii;
Conținut pentru newslettere;
Conținut pentru comunicare socială;
Meta titluri si meta descrieri pentru optimizarea site-urilor;
Conținut pentru landing pages;
Rapoarte de activitate ale companiilor;
Oferte și broșuri de prezentare;
Conținut pentru materiale publicitare online și offline;
Articole și interviuri pentru presă;
Texte pentru reclame Google Ads și Facebook Ads;
Texte pentru postări Social Media.
Concepem și scriem mesajele companiei tale pentru ca tu să te poți ocupa de vânzări
Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]
Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]
Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]
Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]
În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]
Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]