fbpx

Abordări

Aici intervine simțul strategic și creativitatea în jocul comunicării. Fiecare proiect la care lucrăm este unic, are o serie de caracteristici în funcție de care trebuie adaptat jocul echipei de PR și marketing, astfel încât să mențină întotdeauna clientul în avantaj. Am abordat mai multe tactici de „joc”. Fie pe flancuri, fie prin „dribling” scurt și „șut” către obiectivul stabilit, sau chiar prin tatonare, prin sondarea pieței, prin analiză atentă a mișcărilor din nișa clienților noștri, am conceput strategii creative pentru implementarea cărora am jonglat abil cu avantajele competitive și cu elemente de branding pentru a duce comunicarea exact la țintă.

Bineînțeles, la tot acest mix de elemente care intră în abordarea unică a fiecărui proiect, adăugăm pasiune. Dacă nu lucrăm cu pasiune, lucrurile nu ies bine. Un comunicat de presă scris doar pentru că trebuie scris și distribuit la care nu s-a lucrat cu pasiune va fi doar un text sec care nu va atrage, nu va stârni reacții, nu va intriga, nu va ridica semne de întrebare, într-un cuvânt nu va genera impact.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart
  • No products in the cart.