Abordări

Aici intervine simțul strategic și creativitatea în jocul comunicării. Fiecare proiect la care lucrăm este unic, are o serie de caracteristici în funcție de care trebuie adaptat jocul echipei de PR și marketing, astfel încât să mențină întotdeauna clientul în avantaj. Am abordat mai multe tactici de „joc”. Fie pe flancuri, fie prin „dribling” scurt și „șut” către obiectivul stabilit, sau chiar prin tatonare, prin sondarea pieței, prin analiză atentă a mișcărilor din nișa clienților noștri, am conceput strategii creative pentru implementarea cărora am jonglat abil cu avantajele competitive și cu elemente de branding pentru a duce comunicarea exact la țintă.

Bineînțeles, la tot acest mix de elemente care intră în abordarea unică a fiecărui proiect, adăugăm pasiune. Dacă nu lucrăm cu pasiune, lucrurile nu ies bine. Un comunicat de presă scris doar pentru că trebuie scris și distribuit la care nu s-a lucrat cu pasiune va fi doar un text sec care nu va atrage, nu va stârni reacții, nu va intriga, nu va ridica semne de întrebare, într-un cuvânt nu va genera impact.

Ultimele articole

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

decembrie 12, 2018
#jurnaldebord: Comunicat de presă, să fie!

Unul dintre clienții noștri are de anunțat o noutate despre compania sa, iar noi suntem la "butoane", pregătiți să "ambalăm" noutatea într-un comunicat de presă. Am stabilit împreună cu reprezentanții clientului ce aspecte să surprindem, după care am făcut rapid un plan, am deliminat ideile principale și ne-am apucat de redactat. După ce textul s-a […]

noiembrie 2, 2018
#jurnaldebord: Un nou proiect de conținut prinde contur

Conținutul contează, așa că lucrăm la dezvoltarea unui nou proiect. WeekendBiz urmează să vadă în curând lumina online-ului. Până atunci îi construim fundația care urmează să-i susțină dezvoltarea. Așteptăm ca WeekedBiz să devină o sursă pentru altfel de informații business. Așadar încercăm să ne orientăm către economie sutenabilă, economie socială, dar și business lifestyle. Provocăm […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.