fbpx

Ce este o campanie integrată?

Un set coerent de acțiuni reunite într-o strategie care îmbină unelte tehnici și suporturi de comunicare și marketing cu o abordare strategică și creativă a ceea ce înseamnă brand awareness-ul, credibilitatea, imaginea unei companii în fața publicului căreia i se adresează.

Prin tehnici abile, scoatem în evidență avantajele competitive astfel încât să creăm valoare produselor și serviciilor pe care clientul nostru le oferă. Strategiile integrate de comunicare și marketing care exploatează canalele disponibile online pentru a ajunge la clienții potențiali, susțin, pe termen mediu și lung strategia de vânzări prin valoarea adăugată oferită produselor sau serviciilor oferite.

Indiferent de domeniu, concurența este acerbă, iar folosirea comunicării pe canale multiple pentru evidențierea avantajelor competitive, generează valoare.

Ce presupune campania integrată?

Strategia integrată de PR și marketing arată cam așa:

  • Optimizarea comunicării pentru medii multiple: rețele sociale, blog-ul magazinului și platforme de distribuție de comunicate de presă;
  • Identificarea subiectelor pertinente pentru branding și promovarea produselor;
  • Stabilirea unui program editorial pentru toate mediile și tipurile de materiale;
  • Redactarea propriu-zisă a materialelor realizată cu orientarea pe calitatea conținutului și relevanță pentru public;
  • Distribuția materialelor în mediile stabilite;
  • Monitorizarea reacțiilor în vederea adaptării comunicărilor viitoare;
  • Construcție / dezvoltare / moderare / campanii rețele sociale;
  • Moderare comentarii;
  • Mangement complet și targetare campanii rețele sociale și motoare de căutare.

Treci la pasul următor

Vrei să afli cum te putem ajuta?

Cere o ofertă personaliztă pentru afacerea ta!

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro